Afsluiting in de abdij van Berne
23 juni 2026
Ter afsluiting van het verenigingsjaar waren we met de VDLG een weekend te gast bij de prachtige abdij van Berne. In de waan van de dag rennen we vaak hard door. Natuurlijk komt een weekend weg voor docenten “nooit uit”, maar wat was het fijn. Tussen de vieringen door ontstonden mooie gesprekken over onszelf en ons vak, en vlogen de lesideeën over tafel. Wees niet bang: we hebben genoeg aantekeningen gemaakt die we het komende jaar met jullie zullen delen. Wat in ieder geval duidelijk is, is dat dit smaakte naar meer. Dank aan iedereen die hierbij aanwezig was voor de openheid, de mooie gesprekken en de fijne energie! Een nieuwe traditie is geboren.
afbeelding: Pauline Kraakman-Lokhorst